Her Letter

ميخوام حرفامو بزنم تا خالي شم به كي جز خودت بگم؟ مجبورم به خودت بگم
نمي دونم اين چه رفتاريه كه داري از اين ناراحتي كه توقع دارم وقتي كه بهت يه عالمه نياز دارم كنارم باشي؟ خوبه بعدش باهات بد صحبت نكردم كه اينطوري ميكني شايدم توقع داشتي ديشب بعد از 20 دقيقه شب بخير نميگفتم؟ خوبه خودت هر وقت خوابت بياد زود ميخوابي منتظر منم نميموني. شايدم ترسيدي مجبور شي امروز باهام بياي بيرون؟
نميدونم ايراد كجاست كه امروز اولاً يهو اس ام اس دادي من كتابخونه‌ام يعني زنگ نزن بعدشم كه ميگم چرا زنگ زدي من برا تأييد زنگيدم اونطوري حرف ميزني يهو ميگفتي غلط كردي زنگ زدي ديگه
ميدوني چيه حميد تو هيچ وقت نميتوني عوض شي تو هدفات برات از جونتم عزيزتره چه برسه به من
هروقت بيشتر از هميشه بهت نياز داشتم به جايي كه پشتم وايسي و مواظبم باشي روبروم وايسادي و حالمو بدتر كردي حميد من كسيو نميخوام كه فقط موقع خنده‌هام كنارم باشه و حوصله ناراحتيامو نداشته باشه كسيو نميخوام كه فقط تا زمانيكه بهش محبت ميكنم باهام خوب باشه و يه روز كه حالم بده بدتر حالمو بگيره
تو به من ثابت كردي كه هرچقدر با مردا بد باشي بيشتر هواتو دارن چون ميخوان اينطوري محبتتو به دست بيارن خوب حق داري من كه عاشقتم چه لزومي داره كه هوامو داشته باشي خودم بهت محبت ميكنم ديگه چه كاريه وقت تلف كردنه
من آدم فوق‌العاده پر توقعي هستم من همون قدر كه عشق ميدم همون قدر هم عشق ميخوام من بدرد تو نميخورم تو وقتت خيلي با ارزش تر از ايناس كه بخواي براي من و بچه بازيام خرج كني تو يه آدم بي احساسي ميخواي كه نه كاري به كارت داشته باشه و نه تو كاري به كارش داشته باشي، اگه 50روزم نبيندت براش مهم نباشه مطمئنم فقط با اين جور زن خوشبختي نه مني كه دائم به پات ميپيچم نميذارم به موفقيتات و هدفت برسي
بعضي رفتاراي تو باعث ميشه احساس حقارت كنم و حالم از خودم بهم بخوره مگه اين نيست كه دونفر وقتي باهم خوشبختن كه بتونن به همديگه حس خوب بدهند حس بهترين بودن و حس بزرگي و با ارزش بودن (حداقل برا يه نفر) 

Comments

Popular posts from this blog

A Poem by Victor Hugo "I wish you"

میان عاشق و معشوق هیچ حایل نیست / تو خود حجاب خودی حافظ از میان بــرخیز

Your half birthday